Thursday, June 23, 2011

HATI HATI ITU

Kali ini, ak sajer jerk nak post gamba ini besar-besar supaya ia mampu utk menjadi reminder untk ak terhadap hati-hati itew.. Bile sebut hati,mesti tidak boleh dipisahkan dengan bentuk love seperti di atas... Dan ianya sememangnya shumel dengan pelbagai warna-warna riang yg meliputinya..Warna-warna riang itew juga seperti menggambarkan kegirangan yg terdapat di dalam hati2 orng yg berada disekeliling ak (mudah2han kegirangan dan kegembiraan itew sentiasa bersama kami)

Semakin bertambah umur,maka semakin banyak hati-hati yg suci perlu aku jaga dan warnai hati-hati itew dgn kepelbagaian ilmu Allah.. Bukan senang untuk mengisi hati-hati yg berada disekeliling aku ini... Mudah-mudahan ak mampu untuk mengisi segala hati-hati yg berada disekeliling ak ini dgn ilmu2 yg berguna..

Selain drpda mengisi hati2 itew, ak juga perlu berusaha dengan lebih gigih lagi utk sentiasa menjaga hati-hati lain yg berada di samping aku agar tidak terusik dan menjadi barah yg bisa merosakkan segala perhubungan yg telah terjalin...

Bukan mudah utk memastikan diri aku ni utk tidak merobekkan hati-hati itew kerana ak sedar agar kekurangan diri ini..Mudah-mudahan Allah sentiasa bersama aku dlm menjaga hati-hati itew dan memberikan aku Xtra kesabaran dlm menjaga hati-hati itew..

Mmg ak mengaku bahawa ak perlukan kekuatan dan kesabaran yg tinggii dalam menjaga hati-hati itew.....Bile berada dlm keadaan seperti ini,setidak-tidaknya ia menyedarkan ak bahawasanya segala yg adedi muka bumi ini bukan milik kite sahaja akan tetapi ianya perlu di kongsi bersama dengan insan-insan yg lain.. (Jgn tamak wahai syairah dlm menjaga hati-hati yg berada disekeliling anda)

Go go chaiyokkkk!!!!
Manjadda wa jada!!!
Usaha Tangga Kejayaaan!!
Good Luck!!!
Ganbatee!!!!
Aja-aja Fighthing!!!!

0 comments: