Saturday, July 23, 2011

SUKE =)

Tadi saya nampak awakkkk!!!


U look really stunning =)


hahahahahah


saya SUKE sekali (heart di situ)


Saya try usha awak dari jauh

(tengok je sbb ade orng dah kate awak handsome)


Mmng awak handsome skali

(agak2 klo muke dah mcm kembar Ashraf Muslim handsome x?)


Hanya memandang dari jauh yg mampu lakukan


Engatkn awak x perasan...


Tapi bile awak dah perasan ade gadis usha awak, trus awak cover handsome

(dlm hati berkata : JObo btol mamat nie tapi naseb baik muke sedap pandang)


even awak cover macho, mata still nak pandang2 jeling2

(rasa rugi klo lepaskan sbb bukannye bleh jumpelagi pon)


Sesi mencuri-curi pandang trus berlaku

(ceh wahh perasan x sudahhhh)


Rasa berat hati nak blek sbb pas nie dah xbleh nak tgk muke awak lama2....


Tapi......

kene blek jugakkkkkk


Bile nak blek, saya tgk awak lagi nawak tgk saya
(dah start menggatal...)


Akhirnya blek jugak n awak hantar saya blek dgn pandangan mata..

(sile muntah hijaooooo)


P/S: Moga ada jodoh..hahahahahah..


0 comments: