Saturday, August 30, 2008

hepyy day~

fwenss 4 everrrr~~~~~~~~~~~~




Bismillah n Salaam alaikk....

hatiku sgt gumbira skang nie dan bgaikn diawang2ngan coz dpt jumpe ngan kawan lame.....

Sgt gumbira x terkate coz memang dah lame sgt nak jumpe ngan diurang nie...
Sahabtku ini bernama Junaidah n Faseha atika..Kitorang tlah ditakdirkan berkwan di secondry skul n bnyk gilew onak duri yg melande persahabatan kitorang....
Sangat yg x bleh nak lupe bile ade orng yg cam jeles ngan bersahabatn ini....Sgt x paham ngan si polan tu...tuuuuuuuuuuttttt....
Kiturang tlah berpisah time form 3 coz diorang bwk diri kew skul teknikjasin..Sangat ini paling genting apbla shbt yg disayangi hendak meninggalkan diri ini..Tapi diri ini x pat nak wat cam ne coz diri ini lebih merelakan shbt2 untk pergi menuntut ilmu yg mereka hinginkan.....Moga Allah memberkati korunk... Dan tadi adlh saat yg memang dinantikan coz stelah lame tak ketemuan n saat tadi di A&W kite diizinkan oleh allah yg maha kuasa kite dipertemukan.....Sgt shonok plus teruja......

Luv both of u abadaan abada.. :)

4 comments:

adeqMANJER said...

salam hai sahabat ku cantik lah blok... macam tuan dia...hehehe...ape2 pon semoga berjaya

vougEBratzy said...

cek not!
sy rse sy jumpe kamu la ari sabtu pagi aritu...
u breakfast kat kedai mamat kan?
u gi ngan mak, ayah and sorang lagi kan?
kalo btol, sori xtegur, takot slh org...hehehe

syairah ariffin said...

ash....
haah ari sabtu memang ader g kedai mamak area maktab...
hah dah btol r tuuuu...
no big deal lahh...
lagi pon x prasannn....huhuhuhuhu

salam mawaddah said...

salam syira..blog cunla...