Sunday, December 14, 2008

Super ring yg melayangggg



Bismillah n salamalaik..
Memandang tajuk entry pasal supering, make daku tlah memilih kaler oren sbagai kaler rasmi ari ni,..Klo kite sebot kopok(keropok)@ cekedis yg berjename superring ,dah tentu tentunyew orng akan pikir cekedis nie mesti ala2 cincin yg bentuk nyew bulat n tetengah nye belobang ala2 cincin kawen dato ct..huhauahu

Bukan ape nye,td ak ngan adk ngah layan sehati berdansa coz nak tau sape yg tekuar..Make ak tlah membuat satuperjanjian rasmi bhawe jike rosma kuar make dgn segale hormatnye ak akn diblanje kopok super ring yg enak itu( Bleh tahan enak r).Dan dengan sepenuh keyakinan ak kate ngan adk blanje sajor je lah akak ko yg ketandusan kopok supering nie..huahuah.
Tengah dok dok bebual, tetibe ak dgr satu brite yg menghampekn diriku ini iaitu, rosma ngan khai x jadi kuar coz xdepenyingkiraan minggu nie..

wah wah wah..
Hampe sgt daku krane xpat makan super ring free from adek bam bam..
WUA WUA WUA...
aK NAK KOPOK SUPERING... Prassaan ak tika ini bleh di samakan seperti prasaan itik di atas tu.....(Tp seketike sajor)

Agak sedihh......
p/s: sesape yg bermurah hati ak dok blanje daku supering silakan wokehh..Alamat surat menyurat tidak dilayan tatapi layan sajor email2..huhuhu.
wah blagak jerk bunyi aku.....huhuhu

2 comments:

whatever said...

salam
ni syira kelas 6 hijau skp ke?
cinut eh?

sorry ye klo slh org
anyway ak pn ske siuper ring tu nyum3~

syairah ariffin said...

wkslm...
haah syirah kelas 6 hijauu skppp
Haah dah betol r tuu.. cinutt..
Betoll orang yewww
Sgt sodap supering ituuuu