Saturday, January 24, 2009

mimi yg tomei....

Bismillah n salaam alaikkk......

Aku sgt seronot ari ni coz ramai sesangat tetamu hadir ke rumah untk melihat daku yg
comeiii ini (act dtng nengok atok coz diz x serhut).. Antara tetamu yg hadir adlh sorang budak yg tomeI bernama MIMI dan Bukannye MEMEY..
Memula tengok budak nie x lah seaktif mAne , tapi bile dah lelame tu dia tlah menunjukkan diri yg sebenar.... hahaha.
Beliau adalah sangat aktif, suke menari dan menyanyii....beliau sangat keletah walaupun agak payah tok memahami ape yg dikatakaann. maklum ler bebudak kicit....
AK sesangat r suke nengok mate dia yg buntang serta mempunyai bulu mate yg sngat panjang,hitam dan melentik wokeh...Rase bagai hingin dicungkil-cungkil mata beliau.....
herm ape lg nak discribe budak kicit nie, cam dah xde idea dah..
Act ak agak blur r maklum r dah lame tak menaip.... Daku sgt kaku ,kayu lagu terpaku tok cari idea...
Papepon kite pelan-pelan kayuh r tok dapatkn hasil yg baik utk berbelog nie..
Harapmaaf coz cam x brapenak cantek gaye bahase yg dihasilkan...
Sile rhayati gmbr kekanak nieehhhhh.....
p/s:selingan gamabr datuk utk tatapan abngggg......




















3 comments:

qurratul ain said...

salam syairah..
daku doakan semoga datuk mu dalam rahmat ALLAH slalu...
amin...

violetbiru said...

hye rara..
itu budaksz cam kmuu lerw..
budak2zs!

syairah ariffin said...

2 aida...
wkslm wahai aida...
trime kasehatasdoamu ituu..
aminn ya allah..

2 violet biru..
hye jeje...
saye tahu saye sgt tomei..
nia yg saye bertambah gomar nie..
huhuhu