Monday, March 9, 2009

sesuatu yg bermakna



FRom da left : BOOBIE,MEL N BROWNIEE



bismillah n salamalaikkk

Bagi diri aku, apabila adanye kesedihan pastinya ada kegumbiraan dan apabila kegumbiraan melanda,pastinya akan berlaku kesediha.. begitulah yg melanda dalam diri ku bebaru ini..
kesedihan tlah melanda diri aku n siblingsss aku bile kitorang telah kehilangan incik ated n tam-tam. kematiaan yg berlaku amat merundumkan jiwa ku ini.. biasalaha setiap yg hidup pasti akan mati dan ia x bleh nak diangkal lagi..redha sajor pengubatnya.
Bila sebut pasal kematian nie, hati aku jadi tertarik dengan satu kate2 yg pnah aku bace dlm novel RADHA bahawasenya
"ALLAH TAK AKAN PERNAH CABUT SESUATU DARI HAMBANYA KECUALI DIAGANTIKAN DENGAN YANG LEBIH BAIK".
Bile aku renung kate2 itew ak menjadi tenang dansenag sajor..Hati menjadi setenang-tenangnye..
skang nie ,ak menjadi lebih gumbira krane tlah mempunyai 3 ekor rabbit yg baru dan amat mengharapkan diurang nie lebih baikdari rabbit yg lalu..
Mudah-mudahan rabbit2 yg kitorang bela brade dlm keadaan sehat n slamat..aminn..



0 comments: