Friday, July 31, 2009

aku cemburu akn mereka

Salam alaiyk....
Perasaan cemburu yg timBul didalam hati memang dah lame ade, cume tidak mampu untuk kuluahkan... Hari ini barulah akmempunyai tenaga yang cukup untuk kuluahkan perasaan cemburu yg sekian lame bersarang di dalam dada ini.. Ye ,memang aku cemburu akan kebolehan mereka menulis.. Mereka memang adalah antara hamba yg dipilih oleh allah mempunyai bakat menulis yg mampu untuk membuatkan orng lain berfikir terhadap ape ygmeeka ketengahkan... Dengan berbekalkan ilmu yg menggunung ditambah lagi dengan pengalaman yg begitu menarik, mereka mapu membuatkan aku cemburu terhadap mereka.. Siapakah insan2 istimewa ini???????
Dengan membaca karangan mereka,ak terfikir mampukah ak untuk menjadi seperti mereka???? Agak payah untuk menjadi seperti mereka.. HUHHUU. aK TERFIKIR, Begitu hebat mereka menggunakan medium teknologi untuk menyebarkan islam..Mereka tidak mensia-siakan peluang yg ada. bukan mcm ak, gunakan blogspot sebagai ejen meluahkan perasaanyg ntah ape-ape... Pada mulanya akmemang begitu excited bile dikhabarkn oleh lect ak untkmembuat blog bg mendapatkn extra marks 4 subject yg ak amek.. Pelbagai rancangan yg terbentuk didlm minda bile adenye blog... kononya nak buatblog nak isikan dgn cerita2 ttg ilmu2 allah ,last2 ak g buat jd tempat luah perasaan yg tak pernak abis... Dah MEMANG SAH NIAT DAH TERPESONG...
bUkan x mo cerita tapi ilmu di dada sgtlah sikit untuk bercerita ttg kalam allah nie.... herm ntah bile r ak dapt tulis cerita mcm penuli2 yg hebat tu....
insyaallah aku akn mulakan sikit demi sikit... Jadi mulai sekarang ak kena r rajen membaca agar blog aku nie x r jadii tempat ak meluahkn perasaan yg x berasas.. Kurang2 pon dapatlah bg ilmu kat orng yg singgah.. lagi pon x rugy klo ak membaca dan berkongsi ilmu yg aku dapat.. SHARING IS CARING maaa.huhhu
doakn ak agr dpt merealisasikanape yg ak hajati....Melalui pembacaam dr mereka2 yg ak cemburu, mudah-mudahan ilmu aku bertambah dari hari kehari..
AMIN YA ALLAH....

0 comments: