Saturday, November 29, 2008

kawen....

kawanku sewaktu hari bahgia bersame zaujun terchenta

Bismillah n salam alaikk.....

Bile sebut sajor nak kawen dlm usia mude mudi mesti orng tua kate : dah menggatal sangat kew..

tapi bile dipikir-pikirkan blek ape salah nye jika kite nak kawen awal..
Bukan ker perempuan yang berkat itu adlh perempuan yg awal perkahwinanye, murah maharnye serta cepat kelahiran zuriatnyew..

Make disini adlh xsalah utk kawen awal yerr..
huhuhuhuhu. hepy depy laugh

Jgn pikir yg daku dah bersedia nak kawen plak..

Sekadar nak memenuhi blog nie dan tiada tujuan lain...

p/s: Utk fana, ana tau yg nti memang bersedia tok kawen..
sgt x sabar wokeh..
hahahahaahahhahaahahah(evil laugh)
Maassalamah~~~~~

11 comments:

syairah ariffin said...

assalamualaiukmm

ana tu r kawan syira yg syira cite ri tu..
huahauhauaahu

aliashraf said...

kawin muda=best, bru beerti hidup ni.hahaha....

syairah ariffin said...

wahai sdare ali
persamaan kawen mude adlh ini
kawen mude= MASYUKKK...br edup nie sesangat bererti
huarkk statement sgt malampau wokehhhhh..

farhana bintun jamal addeen said...

salamualaik..ya habibati...naperr namer ana tbe2 ada kat bawah postt tuh???nak royaltiii..............=P

syairah ariffin said...

wkslmm
ya sohbii..
ana tau yg ntimemang dah nak kawen tp maseh nak berselindungg
make no royaltiii wokeh dear..

farhana bintun jamal addeen said...

salamualaik...hahahaha........(@_@)

syairah ariffin said...

wkslm ana..
hey u nioe memang wat jantung manje tros bergegar laju r..
die tertanye tanye adkh btol nti nakkawenn..
make sile berterus trang..
lg ponbende yg baikk ryte...
huhuhuhu

farhana bintun jamal addeen said...

salamualaik...hadis sahih riwayat tirmidzi-"Jika dtg kepadamu sseorg yg kamu redhai agm dan akhlaknya maka nikahkanlah dia, jika tidak maka pastinya akan berlaku fitnah keatas muka bumi dan kerosakan yang besar"......

syairah ariffin said...

wahai sdari farhana....
bleh kah anda tros trang sajorrr..
maka x payah nak tros tarik tali bleh ka???
Mode marah yg x dibuat2 wokehhhhh

violetbiru said...

anaku cyg...
jgn ler wat ktorg tertanya2...
berterus trg jelah....
aku bgtau hani nanti!!!!!!!!!!!!
kter kan kawan,,jxmooo la berahsia

syairah ariffin said...

hah btoi 2 manjaaaa..
sgt stuju ngan ape yg kamu tulis tu..